| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Mitsubishi EVO 3 GRYM -95
|
586 besök totalt |
|
Hej! Nu ska jag sälja evon då jag har tappat intresset för min bil hobby:( Bilen är besiktigad till:2011 01 31. Billigaste fungerande Evo3:an på blocket?? Bilen är i fint skick men de finns något skönhets fel (den är trots allt 14 år gammal.)Men det finns ingen rost på den. Motor: -Ny renoverad topp då bytes ventil styrningar ,ventil tättningar, ventil sätten frästes,toppen planades och provtrycktes - Ny kamrems sats - Ny sotnings sats - Ny bytt olja,filter ,tändstift - Chip.(laddar 1,2 bar) - Öppet sport Luftfilter filter - Hard pipe kit ( ic rör) - 3" avgas i från katten och 4.5" utblås - 3 Lagers stål topppackning (acl) - Arp topplocksbultar - Taylor 10mm race tändkablar - xs grenrör - 3mm lyftare - unorthodox vevaxel rem hjul i alu Chassi/bromsar: - orginal, black diamond ft 222 belägg fram - svart målade broms ok -Fjädder bens stag fram och bak Inredning: - Laddtrycksmätare - orginal momo ratt - orginal recaro stolar fram/bak - Hks turbo timer - Alu växelspaks knopp - Hastighets mätare till 240km/h Multimedia: - Jvc Mp3 med Sd ingång, 6,5" rockford, 4"gas i framdörrar och instrumentbrädan - Larm med startspärr.(TOAD) Utvändigt: - Svarta Rota wheels fälgar 17" 205/40-17däck - Klarglas lycktor fram. (svarta) - Klarglas lycktor bak. (röda) - orginal lycktor fram och bak meföljer. - 15" vinter däck på alu fälg och "rally" stänk lappar medföljer. Har säkert glömt något kan mejla flera bilder vid seriöst intresse. Seriösa ringer!! PRIS: 59900KR. http://www.blocket.se/stockholm/Mits MVH:Kim. 073-9483068 _________________ kim kjerrgren |
![]() |
SÄLJES
|
586 besök totalt |