| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Toyota Aygo
|
6863 besök totalt |
|
Toyota Aygo
Hej! Nu ska jag sälja pärlan! Bilen är en Toyota Aygo som beställdes i augusti 07 och levererades den 11:e december. Jag ville ha massor av utrustning så det blev en aygo blue. Vilket innebär blå lack (väldigt snygg färg), blå inredningsdetaljer och bluetooth-handsfree (praktiskt!) Sen på detta valde jag designpaketet. Dimljus och lättmetallfälgar. stänkskydd är ju bra att ha, så det beställde jag med. Musik är skönt att lyssna på, och därför beställde jag den med org. monterad baslåda. Beställde även till TTE-takvinge, bakre kjol och sportljuddämpare. Den låter riktigt skönt, påminner om porsches boxersexa =D Allt detta utöver standardutrustningen. Så utrustningslistan ser ut såhär: 5 dörrar +paket bluepack designpaket AC Elhissar bluetooth handsfree blåa inredningsdetaljer baslåda dimljus lättmetallfälgar stänkskydd takvinge bakre kjol sportljuddämpare Sen har jag gjort lite saker med bilen själv såklart =) monterat 4st extraljus Lagt solfilm på de tre bakre rutorna Monterat en lucka till handskfacket Monterat en vindrutestreamer. Väldigt snyggt gjort, inte som på många andra bilar man ser! Lackbehandlat bilen monterat K&N-panelfilter (Sportluftfilter som sitter där det ordinare luftfiltret sitter) Satt dit Bosch Platina Motorsport tändstift (riktigt fina tändstift!) Ersatte beläggen fram med EBC GreenStuff (bättre bromsar) Snickrat ihop ett sportsystem. (Avkapad Mc-ljuddämpare) Det ser förjävligt ut, men den låter riktigt gött! org, sitter på nu. Slängt ut orginal skithögtalare fram och satt dit sony xplode istället. Flatblade torkarblad fram (helt platt, ser lite annorlunda ut. Men snyggare blev det) ScangaugeII följer även med. Det är en tokigt avancerad färddator typ. Läs mer på www.scangauge.com Har alltid använt MCR i oljan. Läs mer på www.x1r.com Sen har jag även skaffat en spoiler fram till den, men den är inte färdig då man måste plasta upp den lite vid dimljusen och sen lacka. Men den följer med ändå. Jag har säkert glömt något ändå. Bilen kommer att säljas nyservad. Den har rullat 4500mil välservade mil. Man kör bilen lätt under halvlitern/mil! eftersom det är en miljöbil så är årsskatten bara 500kr och du får ansöka om parkeringstillstånd. Jag sätter ut bilen för 99 000kr. Priset är något jag diskuterar på plats, men tänk på att det är mycket som är gjort med den, många saker som följer med och nypriset var över 130 000kr! Mvh Peter Lundman Rejsapris 95kkr?
Kontaktas via PM, speedlimit200@hotmail.com eller 0702-529603 (svarar ej mellan 07-17, men lämna meddelande i så fall!) BILDER KOMMER! _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
|
Re:
Haha
Näe, men kan ju tänka mig att byta mot Mamma MU
Glömmer aldrig åkturen till och på anderstorp
Utmana farfar på gokart snart? Eller är du lika äckelsnabb? _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
||
![]() |
SÄLJES
Toyota Aygo
|
6863 besök totalt |