| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: garageplats i Malmö
|
5251 besök totalt |
|
Jag är osäker på huruvida den här annonsen hör hemma här eller inte, men skulle det vara så att den inte platsar så kasta den. Jag söker garageplats i eller strax utanför Malmö, med plats för 1-2 bilar, gärna med tillgång till lyft. Alla förslag beaktas! Joakim Bomelin joakim@bomelin.com 0768-819189 _________________ Jo a kim Bo me lin |
||||||
|
Jag har fått PM från ytterligare en som är intresserad av att dela, så just nu ser det ut som att vi är åtminstone tre - troligen fyra eller fem, då jag har en bror och en bekant som också letar.
Det kanske är dags att försöka leta på allvar, om vi är 4-5 st som är med och delar. Vad är lagom i golvyta för en bil utan att det blir för trångt? _________________ Jo a kim Bo me lin |
||||||
|
Vi har 90kvm golvyta plus ca 20kvm lager på fyra bilar med en port på långsidan och det blir trångt och ganska bökigt att komma in/ut.
Mao spelar lokalens utformning stor roll men räkna med 15-20kvm/bil plus ev. lager. Vi är på väg att flytta ut från våra lokaler i Tullstorp men jag tror redan vi har fullt i "spekulantkön". Blir det platser över så sätter vi såklart ut en annons här på rejsa.
_________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||||
|
|
||||||
|
Jag letar fortfarande, någonstans runt 20 kvm, max hyra runt 1200:- i månaden. Gärna någorlunda centralt.
joakim@bomelin.com _________________ Jo a kim Bo me lin |
||||||
|
Re:
Intresse finns här om folk bestämmer sig för att gå ihopa. _________________ Mikael Sköldeborn Porsche 951 Porsche 996 C2 X51 |
||||||
|
Re:
PM:a gärna info om dedär.... pris osv !! _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||||
|
Re:
Eller varför inte skriva det i tråden så vi som oxå är intresserade kan få ta del av det. _________________ Mikael Sköldeborn Porsche 951 Porsche 996 C2 X51 |
||||||
|
Re:
lite snabb info 140 kvm 3meter i tak tillgång till ca50kvm gemensam yta delas med garaget mittemot mycke mycke inbrotts säkert små "stall" fönster högt upp o kraftiga portar för o komma in .. just nu är där 4 bilar inne men får plats med 5 med gott om plats o mekka även 6 om man packar ihop sig lite är lite avlångt garage så man kan inte få ut bilen längst inne utan o flytta bilen längst ute.... betalar 4200 har jag för mig i dag o då ingår värme de är värt mycke på vintern o på sommaren är de svalt o skönt där inne finns även wc i garaget .... jag har garaget till september men finns de intresse kan jag flytta nästan när som ....
_________________ Tobias andersson |
||||||
|
Re:
|
||||||
|
Re:
jag uppfattade de som att han har hela garaget dvs 140kvm. då är 4200kr en rimlig summa. är man sen exempel 3 pers på de så får man ju dela kostnaden.? _________________ Kristian Svendsen |
||||||
|
Re:
Ah, det lät ju rimligare...
|
||||||
|
Platser i mekgarage
Hej, i vårt i Malmö centralt belägna mekargarage finns just nu ett par platser lediga, en för ca 3 bilar och en plats för 1-2 bilar. Varmt o torrt även under vinter, larmat, spol/tvättplats, tryckluft, 3-fas, motorlyft, taklyft, plåtsax, plåtbock, blästerskåp, fikarum, vask o toalett, tvättmaskin mm. Glatt trevligt blandat gäng. Ring kvällstid så förmedlar jag vidare. Uffe 0703 151337 _________________ Ulf Hellström Rost är lättare än plåt. För övrigt anser jag att Sibyllahyddorna bör jämnas med marken, och Autogrill Pavesi uppföras var 5 km. |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
5251 besök totalt |