Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5103 totalt) |
Jomen, så då har vi varit på nästa rejs i ligan:
![]() Lineup Gt2: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rockn Roll!!! ![]() ![]() Nissan Tsuru laddar för fullt! Inte den snabbaste bilen med den mest ljudliga! När jag sa att de har bullerbegränsningar i Sverige blev de mycket förvånade! ![]() ![]() ![]() F*n!! Kan jag tänka mig att denna förare säger! (minst) ![]() ![]() Tha winner!! ![]() ![]() Volkswagen Sport ![]() ![]() ![]() Bilen som är "till salu" eftersom hans fruga inte gillar rejsing så tar han den till rejset varje gång för att försöka "sälja" bilen... ![]() ![]() ![]() Sista rejset innan solen går ner. Mycket mycket najs! ![]() ![]() ![]() To cool down in the hot days of racing! ![]() Posar lite med Martin och hans team. Han säkrade sin vinst för denna säsong genom att köra in på fjärde plats. Nästa rejs behöver han inte ens vara med i för att vinna hela rasket! Hans filosofi är enkel - avsluta varje rejs med en hel bil! ![]() ![]() Efter rejset flippa alla ut och det var typ disco på start/målrakan och lokala offroadklubben körde offroad dragracing på sanden bredvid start/målrakan! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag rockar i takt med discjockeyns riktigt grymma musik - var har vi det i Sverige? SAKNAS! ![]() Jepp, today was a good day... ![]() ![]() |
||
Wow vilka bbb...ilar
![]() Ett koncept att anamma här hemma tycker jag, skämt åsido verkar dom ha förbannat skoj därnere. Att dom dessutom gillar tacos o pilsner gör en lite avundsjuk! Tack för dina rapporter. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
||
Ser ut att vara riktigt sköna lirare som kör i den där serien!
Jag kom hem från Mexiko i förra veckan. Har varit där 2,5 vecka, i en stad som heter Puebla. Tyvärr såg jag inte skymten av någon bana eller något race men bärs, tequila och tacos hade dom. ![]() Lägg gärna upp mer bilder efter nästa race! ![]() _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||
Jepp, de har ROLIGT när de har rejsing! Ibland trodde jag fan att de skulle riva läktaren! Täta rejs med många chanser till omkörningar gjorde publiken galen och mig döv!!
![]() ![]() ![]() Har en hel bunt med foton och filmer(allt taget med kompaktkamera tyvärr) på min photobucket. (Roger-73) Håller på att ladda upp och kollar igenom. Nån som är intresserad så är det bara att kika in. ![]() Martin Hoffman söker sponsor till nästa säsong förresten - han är sponsrad av Volkswagen nu men han behöver en ny stor eller flera små sponsorer! Så är nån intresserad så skicka mig ett PM så vidarebefordrar jag! ![]() ![]() ![]() |
||
Puebla, där bygger väl Volkswagen i princip alla sina bilar för Amerika tror jag. Lååångt iväg från min stad. Jepp, Mexico är ett fantastiskt land! ![]() ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (5103 totalt) |