| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Mitsubishi EVO 8 -04
|
2 besök senaste veckan (2218 totalt) |
|
Mitsubishi EVO 8 -04
Röd Den är helt std förutom en förstärkt koppling 4968mil. Motor och låda är utbytta efter ett haveri (endast motorn var trasig, men jag bytte hela paketet) och dessa har gått ~4500mil. Motor/låda har jag köpt av en bildemontering och demonterats av mig ur den skrotade bilen. Donatorbilen hade en känd historik. Bilen har haft 1st ägare/brukare sedan ny (jag är nr2) och är svensksåld. Alla oljor/vätskor/filter är bytta. Bilen är f.n. hos JRM för att dom ska gå igenom bilen och kontrollera att allt fungerar som det ska och att bilens mekaniska skick ska verifieras (jag vill inte att en ev. köpare ska behöva lita på en gammal racerförares ord ) . Ev fel och brister kommer antingen åtgärdas alt sänka priset.
Lacken är hygglig/bra ( men skulle säkert må bra av en liten polering och vaxning ) förutom en hel del stenskott fram. Inga bucklor eller repor att orda om. Ev omlackering av huv och stötfångare kan ske om köparen anser att det är av stor betydelse.
Priset för denna skapelse vet jag inte riktigt
På klubbar av inbördes beundran sägs det vara minst 200.000:-
Blocket säger 170.000:- (långmilare) och uppåt JRM trodde runt 190.000:- Vi kan väl börja på 170.000:- och se vad som händer
Besiktning bokad den 28/11. Det enda byte som kan vara aktuellt är: En vit Peugeot Boxer, Citroen Jumper eller Fiat Ducato av 15m3 stl med 160hk motor av årsmodell -08 el nyare (dvs L3H3 alt L4H2). Mellanskillnad betalas av mig _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
så de va du som köpte denna när den kom ut förut.. låg väl ute i 5 timmar innan den blev såld va?
mycket fin bil! bara köp å bygg snabb banbil nu!
|
||
|
Re:
Har redan ett gäng bättre anpassade banbilar och har hittat ett annat objekt för vinterns bravader
Inte var annonsen ute länge iaf, men iaf i 36h
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
Är du vänlig och läser reglerna för denna del av forumet. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php om annonsen ska uppdateras innan det gått en vecka sedan senaste uppningen så får denna uppdatering göras med hjälp av editeringsfunktionen. Edit av syndaren: Missade att kolla datumet, men nu har jag fixat det
_________________ /Anton Lillsund |
||
|
Nu har det gått en vecka
Många samtal och mail, men ingen affär
Massor med byten har man blivit erbjuden
Besiktning bokad den 28/11. Det enda byte som är aktuellt är: En vit Peugeot Boxer, Citroen Jumper eller Fiat Ducato av 15m3 stl med 160hk motor av årsmodell -08 el nyare. Mellanskillnad betalas av mig _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
![]() |
SÄLJES
Mitsubishi EVO 8 -04
|
2 besök senaste veckan (2218 totalt) |