| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
BMW 323ti-00 --Såld--
|
841 besök totalt |
|
BMW 323ti-00 --Såld--
En äkta BMW 323ti M-tech med full M-optik från fabrik. Front, sido och bakspoiler samt speglarna kommer ifrån M3. Den har den stora business stereon med 6 högtalare fram och 4 bak. Den har även en 6 skivors cd-växlare därbak. Den har A/C som kyler fint och taklucka som inte läcker. Eluppvärmda sidospeglar samt avbländningsbar backspegel. Riktigt sköna sportstolar med halvläder samt en massa inställningar, de har stolsvärmare i 2 lägen. Motorn är en 2,5 liters sexa på 170 hk vid 5000 r/min och 245 Nm vid 3950 r/min och den är väl omhändertagen med all service som boken säger. 0-100 går loss på 7,8 sekunder. Den 5 växlade automatlådan växlar hur mjukt och fint som helst. Lådan har även ett sportläge vilket tillåter lite hårdare växling och ett "snö" läge där lådan växlar ännu mjukare. Om jag kör stadskörning så hamnar förbrukningen vid ca 0.93 och vid landsvägskörning ca 0.78 -0.8. Vid 90 km/h så varvar den ca 1650 r/min. om du skulle behöva backa så har du 4 st backsensorer till hjälp. Bilen har nya orginal dämpare och fjädrar samt en 4 hjulsinställning sen i somras. Vinterdäck följer med på 15 tums plåtfälgar. Bilen kom till sverige 2006 med ca 9600 mil och där innan så är det 2 ägare i Tyskland varav en kvinna. Har papper på det. Bilen är servad enligt bok. Bilen är 9 år gammal och har blivit väl omhändertagen under dessa år. Bilen har ett fastpris och jag är inte intresserad av något byte. Pris: 55.000:- Miltal: 11 000 - 11 999 Växelåda: Automat Du som är seriöst intresserad hör av dig via telefon, 0709-77 69 69 Lånad mail och rejsakonto. Ring
_________________ olof Johansson |
![]() |
SÄLJES
BMW 323ti-00 --Såld--
|
841 besök totalt |