| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Vattenpump BMW M20 ny
|
1569 besök totalt |
|
Hmm om vi kan identifera den så att den säkert är till m20 så tar jag den
Finns det något artikelnr eller något man kan söka på?? Mvh |
||
|
|
||
|
Typ 1 år efter jag handlade märkte jag att det inte är samma vattenpump som på min m20
På min pump är det 2 slanganslutningar! Där ni ser ett fäste på denna pumpen är det en mindre slanganslutning! Men den passar mot motorn iaf! Finns det 2 olika pumpar tro? Är det någon som kan identifera den och vill ha den så är den till salu för 250kr + frakt samma som jag köpte den av Peter! |
||
|
Kollar man här så har m20 vattenpumpen bara 1 slanganslutning
Nu är jag riktigt förvirrad eftersom pumpen på min motor har 2 anslutningar
http://www.motornord.se/system/websh |
||
|
_________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
||
|
det e olika pump på e30 en till o med 87 o 88 kom en ny beroende på olika kylare o expansion kärl de passar mot blocket men den tidigare pumpen (upp till 87) har en extra anslutning
_________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||
|
Re:
Tack för infon |
||
![]() |
SÄLJES
Vattenpump BMW M20 ny
|
1569 besök totalt |

