Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Vattenpump BMW M20 ny
1569 besök totalt
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105


Trådstartare
Vattenpump BMW M20 ny

Fick den ihop med en bil en gång i tiden.
TROR det är till M20.
Kan ta fler bilder om någon är osäker.



250kr plus frakt

_________________
Peter Sternersson
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Hmm om vi kan identifera den så att den säkert är till m20 så tar jag den

Finns det något artikelnr eller något man kan söka på??

Mvh

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Den ÄR till M20.

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Då är den såld

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268



Annars tar jag den..

_________________
/Arne Lindgren
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105


Trådstartare
Såld till Jerry thumbs up

_________________
Peter Sternersson
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Typ 1 år efter jag handlade märkte jag att det inte är samma vattenpump som på min m20

På min pump är det 2 slanganslutningar! Där ni ser ett fäste på denna pumpen är det en mindre slanganslutning!

Men den passar mot motorn iaf! Finns det 2 olika pumpar tro?

Är det någon som kan identifera den och vill ha den så är den till salu för 250kr + frakt samma som jag köpte den av Peter!

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Kollar man här så har m20 vattenpumpen bara 1 slanganslutning Nu är jag riktigt förvirrad eftersom pumpen på min motor har 2 anslutningar

http://www.motornord.se/system/webshop_showimage.asp?ShopID=54&Pro . . . .

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Hool
Göteborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 153



Har inte vissa bilar vattenkyld generator?

_________________
Jonathan Danell

Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



det e olika pump på e30 en till o med 87 o 88 kom en ny beroende på olika kylare o expansion kärl de passar mot blocket men den tidigare pumpen (upp till 87) har en extra anslutning

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Re:

hartge skrev:
det e olika pump på e30 en till o med 87 o 88 kom en ny beroende på olika kylare o expansion kärl de passar mot blocket men den tidigare pumpen (upp till 87) har en extra anslutning


Tack för infon thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
SÄLJES
Vattenpump BMW M20 ny
1569 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande