Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 6626 besök totalt |
Vilken smäll!!!!
Kolla filmen en bit ner på sidan! ![]() ![]() http://www.gtspirit.com/2009/11/13/c _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
"The cause of this accident was due to traffic. The M3 entered a blind curve where it hit a Mini Cooper driving a lower pace. "
Den där delen av banan innehåller väl inga blinda kurvor?? ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
Re:
Var nog stor fartskillnad, men särskilt dolt är det ju inte där.. Elak smäll.. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Jo, det är sant, det är nog lite skymt i den första vänstern där. Man tänker aldrig på det när man kör från utfartsdepån isf hela rakan. Usch iaf... _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
Re:
instpanalen ser hemsnickrad ut men vingen tyckte jag påminde om M3E36 GT vingen. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
Nope, trodde det först men det stämmer inte med "näsborrarna" eller med framskärmen. Taklinjen och baken är lätt avrundad på grund av rullning.. _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||
Re:
![]() M3GT front, jag ville också tro att det var en Z3coup pga formen bak, men den har nog bara blivit tilltryckt. _________________ Pontus Fyhr |
||||
Usch. Smäller det så smäller det duktigt.
omöjligt att tro annat än E36 ur denna vinkel om man har det minsta humm om BMW: http://www.gtspirit.com/wp-content/gallery/car_crashes_bmw_e36_m3_at_nordschleife/car_crashes_bmw_e36_m3_at_nordschleife_03.jpg _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jepp, mina kommentarer gällde kamerabilen för övrigt så ingen missuppfattar mig ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
OT: Ska man nu vara petig så är en Z3 också en E36 ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Re:
Kanske bra att han backade in i den största smällen (och stor smäll ser det ut ha vart med tanke på hur kort bilen blev bak, hua!) och hade bra stol där huvet hade 100% stöd bakåt...... Hade nog kunnat sluta värre om han åkt in framåt istället för som det blev nu bakåt. Sen har han ju uppenbarligen gått in i något framåt också, jag fattar inte hur motorn kan sitta där den sitter på bilderna!!!!!! _________________ ![]() |
||||
Min reflektion från filmen är just när han precis kommer runt den blinda kröken så är ju det en låååång bit till alla hinder men satan i gatan vad det tar tid o få ner farten i de hastigheter det rör sig om. Bra o lägga på minnet....
_________________ ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 6626 besök totalt |