Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Säljes: Nissan Micra Acenta 2004
803 besök totalt
Fastlane
Västkusten
Här sen Okt 2007

Trådstartare

Har en bil förmycket och Micran drog det korta strået så den är nu till salu.

Det är en 2004 års modell och har i skrivande stund gått 6466mil.

Väl servad (Servad senast 2009-11-21) och väl skött, jag är andra ägaren.

Utrustningspaketet är Acenta vilket innebär AC, Färddator, keyless go, fönsterhissar fram, Stereo med CD, Multifunktionratt och 80hk motor. Betyder säkert nått mer men det har jag glömt isf.

Det är en perfekt vinterbil/pendlarbil/andrabil, ingen racer men den har andra kvalitéer som driftsäker, billig i drift som tusan, ny osv. bara att tuta och köra.

Har precis gjort en tvådagars rekond med motortvätt, inredning, polering, vax m.m så den är strålande fin till dig som får glädjen att köpa den av mig.

Medföljer gör dubbfria vinterhjul på 15" plåtfälg med superfräsiga hjulsidor, fälgarna på bild kan ingå till en extrakostnad om så önskas.

Efter att kollat blocket lägger jag mig lite under de som finns där och begär 55.000:- prutat och klart på en gång, bra va?

Jag idkar ingen byteshandel och är heller ingen telefonkompis, ringer du från TV4 (eller liknande förmedlare) hoppas jag för din skull att du tänkt köpa bilen och inget annat.

Bilen är ej tjejkörd dvs den är fri från bucklor och är dessutom väl servad och väl omhändertagen.

PRIS: 55.000:- pok

Ring på 0702-900679 (om jag inte svarar så lämna ett telesvar så ringer jag upp så snart jag kan), bilen finns i Stenungsund.

803 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande