| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 242 -84 m. B230FK
|
850 besök totalt |
|
Komplett bil förutom turbo och med en m45 låda med rasad 3a. Rostigt, men räddningsbar. Ingen anmärkning på rost senaste besiktning (men på vita bilar är det verkligen inte vackert). Säljes för vrakpris. (så nån kan ha roligt på isen med den) vit 242, -84 svart (och mörkblå) inredning i gott skick, elhissar. org. ratt och sportratt med rattnav. 3 extramätare i hemmagjord ram (biltema smoke ladd, oljetryck, oljetemp). B230FK -96 med Viking Ecomaxchip, har gått med org turbo (ftt turbo) och gick riktigt bra. m45 låda med 3ans växel i smulor. 940 plåtisar med fina hakka4. röda sänkfjädrar. extra diff svetsad. extra framkofångare med 850R underdel. 850 turbovinge. det e nog allt jag kommer på nu. 5500:- pok då den måste bort snarast. finns i huddinge. jag själv bor inte i sverige längre, min polare kommer sköta överlämningen (står hos mina föräldrar). svara i tråden, skicka pm eller skicka mail till bluedizel@hotmail.com. inga byten. bild ett år gammal, har inte gått många meter efter det. lite mer rost då den stått still utomhus.
_________________ - Magnus Ripén - Bmw 2002 |
![]() |
SÄLJES
|
850 besök totalt |