Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (29803 totalt) |
Re:
Jag kommer att vara där med den ena eller den andra bilen ![]() ![]() Vi ses. /Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Var visst ett tag sedan man skrev något här
![]() En liten uppdatering: SBP- Klart Vagnsbok- Klart Hjulinställning- Fre 090417 Premiärtur- Mantorp 090419 (hoppas jag hinner med allt småplock) Hade hoppats på att hinna lacka bilen samt gå igenom motorn men det får visst vänta. //Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Re:
Njaaaeee, jodå lite har det hänt ![]() Hade bilen rejsklar till warmuppen på Mantorp i våras och bilen kändes rukigt skön att köra i princip helt neutral. Lite dåligt drag på rakorna men det förklarades med att toppbultarna inte var dragna ![]() Sedan gick det bara utför och säsongen kantades av en massa små skitfel som i princip stoppade mig i ALLA tävlingar i år. Mantorp race 1&2, krökte ett svärd till bakvagnen på trängen (gissar på en sten som kilade fast sig) DNS Knutan race 3&4, Bakbromsarna låser sig under träning efter 2-3 varv (gissar på skräp i ledningarna) DNF Gelleråsen race 5&6, Blåser en slang till vevhuset med oljespill över hela motorn som resultat. DNS Då gav jag upp och letade reda på en 3.2 l motor med lite mera drag i. När den väl var monterad så var säsongen slut men fick provköra lite på gelleråsen för några veckor sedan och nu går den som den ska. Demontering av allt är påbörjad inför lack och lite motorjusterng. Hoppas på en kort vinter och mera köra nästa år. MVH Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Nu börjar mek-säsongen och det är dax att samla på sig lite grejjer.
Svänghjul 1.5 kg lättar än orginal ![]() //Lasse ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Re:
Det hittar du på : www.patrickmotorsports.com Ruskigt snabb efter att pengarna har kommit fram, godkänner endast banköverföring. MVH Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Har nu beslutat att sälja bilen under 2009-2010.
Tar emot ev bud from nu ![]() Bilen kommer att lackas för en försäljning(jan-feb) och lägger man handpenning innan så får man välja färg. MVH Lasse _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (29803 totalt) |