| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Mekplats i Göteborg
|
2121 besök totalt |
|
Söker en mekplats i Göteborg nu när jag lämnat studentliv och studentbudget bakom mig. Bor i Guldheden, så helst i den änden av stan eller åt mölndalshållet, men allt är intressant. Tar gärna emot tips också.
Ägnar mig både åt banåkabilar och gammelbilar och beroende på hur garaget ser ut kan det bli bmw-, fiat- eller alfamek. Är det ett bra ställe så lär jag bli en stabil hyresgäst de närmaste åren...
PMa eller mejla till: klaeri(snabel-a)student.chalmers.se _________________ Klas Eriksson Alfa Romeo 75 2.5 -87, BMW 318is -90, BMW 318i(s) Touring -93 mm |
||||
|
_________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||||
|
Re:
Nä, det har jag inte tänkt på. Ska hålla lite utkik där, men helst skulle jag vilja dela lokal med andra bilentusiaster/rejsianer. _________________ Klas Eriksson Alfa Romeo 75 2.5 -87, BMW 318is -90, BMW 318i(s) Touring -93 mm |
||||
|
_________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||||
|
Re:
Tack för tipsen! Ska nog kolla upp den ena i alla fall. _________________ Klas Eriksson Alfa Romeo 75 2.5 -87, BMW 318is -90, BMW 318i(s) Touring -93 mm |
||||
|
Re:
Jag flyttar ut från "ena" (troligen det du kollade på) vid årsskiftet, hade lätt stannat kvar om det hade varit närmare hem. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2121 besök totalt |