| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
En drös med original E30 delar som ska bort!
|
1941 besök totalt |
|
Vill sälja bort lite delar jag inte ska ha för att få mer plats i garaget och mindre plats i plånboken :lol: Först ut har vi en motorhuv i bra skick, rostfri men en buckla mitt på den... Inte speciellt störande men den finns där. 800 kr eller bud. Är huven på bilden längre ned... Sedan en likadan "kofångare" som på bilden här men splitter ny från BMW olackad, tillhör gamla E30 (tom. -87) och den vill jag ha 600 kr för!
Kromad kofångare i bra skick, 300 kr.
2 främre reg plåtshållare, 50 kr för båda.
Uppdaterar lite ang. högerskärmen, tog ner och kikade på den o knäppte bättre bilder och den var i rätt bra skick, en del rost precis i nedersta kanten men verkar mest va ytrost. Annars i bra skick så 400 kr tycker jag är rimligt. Här är rosten
Bakre stöttdämparna, dugligt skick tror jag. 200 kr för båda eller bud. och original fjädrarna till 51 mm's fjäderbenen (alltså till främre fjäderbenen ). Rostiga men tror dem duger ett par mil till. 100 kr för båda.
Panelen ovanför solskydden, den där spacade check-kontrollern och solskydd... för 100 kr.
Prylarna finns 10 minuter söder om Stockholms City. Mer bilder kan skickas, detaljer tas oss emellan
Allt kan skickas med bussgods eller posten men ni står givetvis för frakten. Hör av er via PM, Mail: Jesper_135@hotmail.com eller 0734042137. Mvh EDIT: Har även en gammal kasett stereo (givetvis radio också) som borde fungera med 2 Clarion dörrhögtalare, tror dem är av 5,25" typ. 100 kr för det begär jag. också 2 st original E30 stolfästen anpassade för sidomontage på Sparco Sprint. Rekommenderas dock för korta personer utan modifiering då jag tycker man kommer för högt med dessa. 150 kr för dem. _________________ Jesper Henriksson |
![]() |
SÄLJES
|
1941 besök totalt |