Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1234 besök totalt |
Saknade funktioner
Saknar två saker i det här forumet, vet inte om de går att lösa på ett enkelt sätt med phpBB. 1. "Gå till första olästa inlägg" när man går in i en tråd som man läst i tidigare, men där det postats sen sist. 2. "Gå till nästa tråd" och "Gå till föregående tråd" så man slipper gå in i en tråd, läsa den, gå tillbaka till indexet för avdelningen för att sen gå in i nästa tråd. < ^ > vore trevligt med andra ord. Tror det här är det första forumet jag sett som saknar det. Edit: Annars är det ett någorlunda cleant och snabbt forum, även fast jag personligen är allergisk mot avatarer och bilder i signaturer som slöar ner och gör det hela plottrigt. Snyggt jobbat för att vara ett hemmaprojekt m.a.o., tummen upp. Just det, är lite allergisk mot smilies oxå, vilket jag dessvärre verkar vara ensam om här. _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||
Ja titta, det hade jag inte märkt, tackar Fyhr. Klickar alltid på trådtiteln... Märkte att samma funktion finns om man klickar på ikonen som markerar om det finns nya inlägg i tråden, alltså till vänster om pilen med papper. Får försöka komma ihåg att klicka där i fortsättningen. Men om fråga 2 löses så behövs den funktionen när man är inne i tråden. _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||
ja funktionen du beskriver i fråga2 är jag nästan lite sugen på själv, frågan är hur det fungerar när man kör med "visa alla nya inlägg" bara, då många trådar är i olika undergrupper... f.ö brukar jag i all min iver klicka på trådtiteln ändå... det tar ju inte så lång tid om inte tråden inte är flera sidor lång, men jag försöker lära om mig till att klicka på pilen och pappret. |
||||
uhmm jag som är "gäst" där ovan
![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Jag använder inte "visa alla nya inlägg" eftersom det nästan bara är "Huvudforum" jag kollar. Tror inte att funktionen är applicerbar på "visa alla nya inlägg". _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1234 besök totalt |