| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Compomotive - SÅLDA
|
1838 besök totalt |
|
Står i valet och kvalet, i vilket fall som helst - detta finns: 15x11 ET 11 Compomotive CX 500 polerade med guldcentrum 15x9 ET 11 Compomotive CX 500 polerade med guldcentrum 225/50-15 Yokohama asymmetriska A008 285/40-15 Yokohama asymmetriska A008 Fälgarna är i riktigt gott skick, i nyskick på insidan och anläggningsytan mot navet. Lite repor och skrap finns. Inga balansvikter har suttit på dem. Rena. Däcken har troligen inte gått en meter. Mitt problem är att denna kombination inte passar min bil och det stör mig att bryta en uppsättning. Jag kan tänka mig att sälja däcken löst då det är hopplöst att hitta 285:or. om någon har 15" ytterbanor i cirka 2"-3" bredd passande Compomotive är jag intresserad, då kanske jag behåller fälgarna... En dammig bild med 11:or fram och bak:
_________________ Fredrik Torkildsen Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica) |
|
Jag har en ide om vad de kan vara värda, men målgruppen är minst sagt smal så jag måste först hitta dem
Såg att Yoko 285/40-15 dimension kostade runt 4500:- st när det begav sig
Vet inte om bilden visar skicket, men däcken och fälgarna är oanvända Tyvärr lite lager och transportskador iform av repor
Jag mätte dem igår: 30cm breda bak och ET -20 24cm breda fram och ET 0 Det motsvarar orginal 7" & 9" som breddats utåt 2". Vilket förklarar varför det blev så sjukt brett
_________________ Fredrik Torkildsen Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica) |
![]() |
SÄLJES
|
1838 besök totalt |