| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Diff till BMW E36.
|
1503 besök totalt |
|
K: Diff till Bmw E36.
Tjena.. Diffklump till E36 320 eller 318is köpes omgående.. Då jag inte är insatt på Bmw kan jag tyvär inte diffklumparnas beteckingar men ni som har något att sälja vet säkert vad det är ni har. Jag köper helst något billigt då diffen bara ska ner i en vinterbil... för kontakt: Pm i tråden Mail: CSR_rasmus@hotmail.com Tele: 0708-471791 Mvh
_________________ Rasmus Hallberg |
||
|
Re:
På 320 med sexan sitter det lilla 168 huset på. 323 och uppåt har 188, M3 3,2 har 210. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Re:
Jo det stämmer fast du har redan den lägsta utväxlingen som satt på E36 3,45 för det är samma utväxling och klump på 316-320. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Re:
Som jag har förstått det så var det 3,45 i alla 168 klumpar i europa, däremot automat i Japan hade 4,10. För när jag letade efter lägre till min 320 så hittade jag bara 3,45 på skrotarna även med automat. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
K: Diff till BMW E36.
|
1503 besök totalt |