Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Oldtimer GP (splittad tråd)
1004 besök totalt
Daniel Ene
Gubbängen
Här sen Jun 2003

Trådstartare
johann skrev:
Sörpan skrev:
Magnus Thomé skrev:
Konstigt med OT GP!!!

Aug 8 Fre Stängt
Aug 9 Lör 8.00 - 19.30
Aug 10 Sön 10.15 - 19.30

Ska dom zickzacka mellan turiståkarna...

Det står ju med stora bokstäver dessa datum på websidan.... Men kollar man så är det precis de datum man körde 2002 också. Skumt.

oldtimer GP kör väl bara på GP-slingan?

Nej, de kör race på NS på Fredagen sen resten på GP-slingan.

Hur kan det komma sig att det finns folk här som vet om OGP? Jag trodde mest att det bara var de närmaste sörjande som var indragna.. Någon som varit där och spanat?

/Daniel

Bromma
Här sen Dec 2002

Ene skrev:
Hur kan det komma sig att det finns folk här som vet om OGP? Jag trodde mest att det bara var de närmaste sörjande som var indragna.. Någon som varit där och spanat?

/Daniel

Det har väl blivit 3-4 besök för min del i alla fall. Porsche Club Sverige brukar ordna med biljetter till Porsches VIP-tält så bara där brukar det vara ett 20-tal svenskar. Sedan är det en del andra svenskar också.

Det som jag tycker är kul med oldtimer GP är att man dels kan kolla på racing med gamla fina bilar och dels passa på att rasta den egna kärran på Nordslingan när abstinensen blir för svår.

Kör du själv gammel bil?

Daniel Ene
Gubbängen
Här sen Jun 2003

Trådstartare
Anders Jonsson skrev:
Ene skrev:

/Daniel

Det har väl blivit 3-4 besök för min del i alla fall. Porsche Club Sverige brukar ordna med biljetter till Porsches VIP-tält så bara där brukar det vara ett 20-tal svenskar. Sedan är det en del andra svenskar också.

Det som jag tycker är kul med oldtimer GP är att man dels kan kolla på racing med gamla fina bilar och dels passa på att rasta den egna kärran på Nordslingan när abstinensen blir för svår.

Kör du själv gammel bil?

ok, ja det finns ju mycket gamla fina bilar att titta på om man vill..

Jo, jag tog licens i vår och körde första säsongen i år i en PV -64. Kanske blir Eifel-klassik i höst om ekonomin tillåter, vore ju kul att köra en tävling på ringen..

Oldtimer GP (splittad tråd)
1004 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande