| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Mocca-ratt och Nav till min Audi S2.. + Coilovers
|
3564 besök totalt |
|
Söker Mocca-ratt och Nav till min Audi S2.. Ratten Skall inte vara djup utan det ska vara en helt vanlig plan ratt.. helst 3 ekrad med gult sträck högst upp. Söker även coilovers till bilen också.. är en Coupé -91. Tips om vart man kan köpa nya till bra pris uppskattas också gällande båda produkterna! Hör av er!
Simon - 0720495585 |
||||
|
jag köpte ett kit ifrån 034 som du bygger om dina orginalben till coilover. har du redan ställbara koni är det toppen
du kan välja fjäder hårdhet som du vill.
tror jag gav runt 4k eller nått. 2bennet heter kittet, bara att maila javad om det då dom inte har med det på sidan
har bilder på mina om du är intresserad av att se monterad finnish Mvh Anton _________________ Anton Johansson |
||||
|
Re:
Vore kul att se om du orkar visa! maila bilder lr? i sånt fall: simposs@hotmail.com Får maila 034 och höra helt enkelt! tack för tipset!
Helt klart intressant! Men fjädrar då? Har du det också eller vet du vart man får tag i det? modell osv? Har Gula Koni med H&R-fjädrar (60/40) i dagsläget.. fram ser det fortfarande bra ut men bak har den blivit hög som fan efter all lättning! Ser ut som en kåt kossa som bänder upp röven.
|
||||
|
Re:
Ser riktigt fint ut faktiskt! Men hur fungerar dom då? Har mailat och hört med 034 nu.. får se vad dom säger.
okay.. men säljer du även delarna som håller fjädrarna på plats sen också eller är det millway också på dom? |
||||
|
har du/ska du ha orginal topplagring?
isf har jag inte grejer till detta än, finns nått ställe i usa som säljer grejerna dock, men jag ska ta fram övrefjäderssäte med framöver, kommer ta lite tid dock.. _________________ A l e x l i n d a h l |
||||
|
Re:
Till att börja med att så kör jag nog på orginal... Okay men släng iväg ett PM om du får ihop nått bra kit..
|
||||
|
_________________ David Bjurshammar ___________________ Audi A4 1.8 T -Banbilen Caddy TDI-R carrera cup - Bruksbilen VW LT45 - Biltransporten Cigarette Cafe Racer 35 - Båten |
||||
|
Re: .
Äh skit ner dej grabben! Jag byter till en TB60 med lilla avgashuset och landar på ca 450hk med fin kurva fram till sommaren..
Fan den är ju helt brutal bilen nu när jag lättat den typ 150 - 200kg.. spinner på 3an på alla fyra... funkar nog inte så bra på bana!
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
3564 besök totalt |