| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Årets julklapp, Raceanvänd Jordan Formel1 fälg SÅLD !!!
|
2865 besök totalt |
|
Passa på & köp årets julklapp till dig själv ! En raceanvänd Jordan Grand Prix EJ12 OZ Racing fälg Jordan EJ12 kördes av Giancarlo Fisichella och Takuma Sato. Fälgen är som alla f1 grejer TOKLÄTT, Köpte den i england för några år sen när dom sålde ut jordan grejer i ett sista försök att få ordning på teamets ekonomi. Annonserar den här på rejsa till ett fast pris på 2250 kr, om det inte finns intresse så lägger jag ut den på tradera. Skicka PM om du är intresserad. först till kvarn... Fälgen kan skickas med bussgods eller hämtas i jönköping av köparen.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||
|
Jag ska över till UK i vår & hämta en massa lotusdelar & hoppas få med mig en uppsättning F1 fälgar också, så håll ut ni som är sugna.
Skicka ett PM till mig om ni är intresserade så hör jag av mig om några månader.
_________________ Rickard Fritz, Ferrari 308 QV GTS, Porsche GT4 omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme... |
||
|
Re:
Min tjej sade precis: "Skadeglädjen är den enda sanna glädjen"
Det skall bli jättespännande att hämta denna tingest hos Rickard. Tyvärr kommer den att försvinna ur min ägo den 24 december... Detta är den första julklapp som jag gärna skulle vilja ha fått själv
_________________ Lasse Alfons |
||
|
Re:
Ska jag!!??
_________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||
![]() |
SÄLJES
|
2865 besök totalt |