Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 7149 besök totalt |
Niklas, är inte du lite "connected" med Simbin(eller känner någon som är det)?
Så man kan reda ut varför det sker... På Simbin's hemsida står det: "rejsa.nu: The place where SimBin was concieved." då kanske man kan få lite hjälp att få "moderserien" att fungera... Eller om man ska börja felsöka någon annanstans(hur och var?)? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||||||
Vi har i host kjord en GT serie i Norge, med GTRE, vi har hatt så mye strul med Steam og Simbin at folk inte gadd og være med lenger, nu er den lagt ned, og vi går tilbaks til rfactor i stellet, som er et teknisk bedere spill, båda at kjora og administrera.
_________________ Oyvind Andersen |
||||||||||||
Vi hade lite strul första säsongen vi körde med Race07 (nr 7 tror jag), men förutom det så har det rullat på bra. Förra säsongen när vi körde STCC på svenska banor hade vi inte ett problem med Steam alls under hela säsongen.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||
Re:
Helt enig. Men denna gången blev det fel och det är synd. Det ger dock inte folk rätten att kalla andra idioter. |
||||||||||||
Re:
Håller helt och fullt med, ibland blir det fel (mänskliga faktorn ni vet) men det är väl inte hela världen att missa ett race, du får ju en ny chans nästa gång Sören ![]() _________________ Axel Tanner |
||||||||||||
Re:
Jag installerade en steam uppdatering precis innan rejset vilket kanske inte var sa smart. Vi korde nog med lite olika steam versioner igar som kan ha skapat problemen. _________________ Nicklas Järelöw |
||||||||||||
Det kom en massa windowsuppdateringar i tisdags, kanske kan det vara en av orsakerna till krasch?
Vi körde STC race på torsdagen och då var det också en del strul som löstes med att man startade om servern, om man gjorde nåt mer från admins vet jag inte men i racet verkade det funka för alla. _________________ Johan Pesula |
||||||||||||
Loppet kommer kommer inte att köras om. Det var ju ändå 8 som fullföljde.
Ni får öva på Aintree istället. Resultat från lopp 2 kommer imorgon. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||||||
Re:
Vad då för säker sida? Det finns väl inget som gör det säkert med 2 minuter mer om steam håller på och kraschar! Eller menar du att eftersom du inte klarar av att ställa klockan rätt och starta på utsatt tid så ska du starta 2 minuter efter utsatt tid istället? Tur det är ett spel man håller på med och att man kan skylla på mänskliga faktorn då man skriver här i forumet som är fel! Annars hade man ju kunnat begära att jag skulle be om ursäkt! |
||||||||||||
Re:
Skön attityd ![]() |
||||||||||||
Re:
För det första Sören, om du kollar Niklas inlägg så ser du en liten smileygubbe som blinkar med ena ögat, kallas ironi. och för det andra så kallade du väl oss alla för idioter i och med att du idiotförklarade oss så vem f*n som ska be om ursäkt är en bra fråga, men jag gör så här till dig: IDIOT! och så ber jag så mycket om ursäkt för det jag nyss skrev! Personligen satt jag och körde då det blev kval, hur alla andra gjorde har jag ingen aning om då jag hade fullt sjå att hålla ögonen på vägen! och som du själv skrev så är det ett spel, inget VM!? |
||||||||||||
just typiskt såg nys när nästa bana ska vara den 28 så åker man bort den 28 på efter midagen
![]() när jag skulle göra allt för att få bort stacken från ledningen i tabellen ![]() bara bita i hopp och kämpa vidare ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 7149 besök totalt |