Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
807 besök totalt |
Re: Lägga det på hyllan...
Jag har haft helt vita år, eller vad man ska säga. Banmöte krockade med viktiga tävlingar i annan idrott. Saknade banåkat mycket. Detta trots att jag igentligen inte var alls lika aktiv som nu. _________________ Pär Hylander |
||
Du ska veta det Esa...det skääääär i bröstet.
Hade ett par år då jag inte hade möjlighet till det p.g.a arbetslöshet och billöshet. Det var inget kul. Innan dess hade jag kört åt minstonde en gång om året. Kompisen som är en flitig ban-hojåkare hade sabbatsår förra året han gick omkring lite oroligt och suktande hela sommaren. De var heller inget kul att se. Ta i.a.f. Och kör en sen banträff (så du har nått att se fram emot). _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Lägga det på hyllan...
Grejen är den att det blir lite som en drog, man vill ha mera pulver, mera väghållning och mera banatid. Jag är så förbaskat tidsfixerad. Jag brukar klocka videinspelningen hemma och se om jag hade kul. ![]() _________________ bmw bmwsson |
||
Re: Lägga det på hyllan...
Visst går det, lättast är om man struntar i allt med bilåka att göra. Åk inte och titta när andra kör och slå aldrig på Eurosport ![]() _________________ Daniel Steiner |
||
02 var en JÄVLA strulsäsong med Alfan. Hann med två slalomtävlingar på våren innan det började, men sen gick resten av säsongen åt helvete.
Det värsta var att jag aldrig var säker på om det kanske kunde lösa sig inom snar framtid eller inte. Framåt sensommaren kom min mamma till mig och frågade allvarligt hur jag mådde, var det det något som tyngde mig? Då gav jag upp alla förhoppningar och lät allt ske i den tid det ville. kändes i alla fall lite lättare. Tror det går bätte om det s.a.s. är ett eget "fritt val", men lätt är det nog aldrig. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
807 besök totalt |