| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bakväxelhus E36
|
685 besök totalt |
|
Hej !
Behöver ett bakväxelhus passande 323; 325; 328 eller M3; 3,0 E36. Egentligen behövs bara själva huset med bakgavel , men skulle det finnas ett dylikt med en 3,73 utv
och lamellbroms så hör av er /// Roffa 070-5298447 _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re: K: Bakväxelhus E36
Kom på att jag har en odiffad klump från en 325 -93 liggande som inte är planerad att användas, fast jag har nog ingen hel bakre kåpa till övers men ska kolla vad som finns på hyllorna. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Re: K: Bakväxelhus E36
Man kan lita på dig Niklas Leta ordentligt så gör vi två flugor på smällen direkt. (Du förstår nog vad jag menar )
När du ändå letar så sök efter en 6 bultad M3; 3,0 medbringare till kardan åxå
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Jag hade en kåpa som jag kan avvara.
Tyvärr hade jag ingen medbringare men det borde ju gå att få fram då det är många som satt M3 diff på 325:or och liknande och då bytt medbringare. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Re:
Vi fortsätter genom PM _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
685 besök totalt |