Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2563 besök totalt |
Re: Krängningsfråga?
I trafik enl "fordonsfrågan" ![]() Effekt 74Kw ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Dock med körförbud... _________________ /Kristian Elisson |
||||
Efter att du modifierar bilen så den inte stämmer med registreringsbesiktningen har du 1 (en) månad om jag kommer ihåg rätt (kan eventuellt vara 3) månader på dig att göra en ny registreringsbesiktning så det är nog inte mycket lagligt körning. _________________ Roland Johansson |
||||
Nu är jag osäker men består inte den bilen av kolfiber och Cr-Mo? Det kanske finns något stående långt inne i garaget redo att luftas när det är dags att åka in för att avhjälpa ett "Föreläggande om registreringsbesiktning"?
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
Nja inte helt.. Standard kaross med breddning i kolfiber, framför torpeden så är det rörram pga av utrymmesproblem. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Lägg märke till att jag satte trippla citationstecken runt ordet lagligt. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Ahhh, ännu ett simpelt budgetbygge ![]() ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
sist jag tittade efter på det regnummret var det en golf 1.6a ![]() så jag tror det står en svart golf i std. skick någonstans i borlänge med ett registreringsummer som är väldigt likt det den golfen på bilderna har ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2563 besök totalt |