| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sökes: Gängtapp 1 1/16" -12 dvs An12......
|
1746 besök totalt |
|
Hejsan... Jag behöver en sån här gängtapp till bygget utav mitt tråg... 1 1/16" -12 dvs An12 JAg är intresserad av att köpa hyra eller låna en sån tapp..... Jag har kollat runt lite med mina kontakter och dom har ingen sån tapp som jag kan tillgå tyvärr... HAr du en sån tapp eller någon som har osv hör av dig.... Tack på förhand... Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Annars finns det adapters t ex M18x1.5 till AN12.
Snabb kik på www.thinkauto.com ger att det finns male/male mellan AN12 och M16x1.5, M18x1.5, M20x1.5, M22x1.5, M24x1.5, M26x1.5, M28x1.5. Kan det vara ett alternativ? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
|
Finns ju annars på Tools att köpa.
Fick tag mitt snitt och tapp där. Gängan är UNS om du skall betställa |
|
Hejsan....
Jag har väldigt bra pejl på alla adapters men det är inte intressant då jag ska använda samma filter som dom använder i nascar.... Man gängar in ett filter och i andra änden så har man anslutningen till slangen till pumpen... Så tyvärr går det inte i detta fallet.... Jo det är klart det går att få tag på genom en handlare men dom brukar vara fruktansvärt tråkiga priser på i dessa storlekarna särskilt om det är en högkvalitativ tapp men jag får kolla kolla med handlarna men slipper helst lägga över 1000 spänn på en tapp.... men men har ingen så vad gör man...... _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Hejsan igen....
Jodå självklart går det att få tag på svetsmutter inga problem alls... Sist svarvade jag den själv invändigt i ett rör inga problem i det men denna gången vill jag inte svetsa tråget så jäkla tråkigt det vill bara slå sig överallt och även om jag trycktestar dom asen så efter ett par månader av vibrationer och skit så uppkommer någon por som det läcker i det går mig på nerverna så nu tänkte jag köra ut ett tråg billet ur ett stycke så blir det tamigfan rakt och kan inte läcka........ >
Dom andra har ju inte läckt mer fuktat men det räcker för att störa mig...
om jag ska svetsa fast gängan när jag kört hela tråget billet vore väl fan..... Snälla kan ingen hjälpa mig annars får jag flyga hem en från usa istället men det suger ju tänk på miljön.....
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Hej!
Kolla med han som ska fräsa om han inte kan köra gängfräsning direkt i maskinen istället. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
![]() |
SÄLJES
|
1746 besök totalt |