| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld.
|
3003 besök totalt |
|
|
||||
|
Fälgar
Kan du kolla , et måste stå någonstans. Kolla även diameter centrumhålet. Använder du centrer-ring? //mvh |
||||
|
Re: Fälgar
Jepp, kör med centreringsring. Har idag igen letat efter ET men hittar inget som skulle kunna vara ET (eller IS som det står på vissa fälgar..) Enda är en markering där det står ETS och inget mer.. ?? Står en massa olika siffror här och var, men som sagt, inget jag kan identifiera som ET.. Tips om hur det kan vara formulerat på dessa fälgar emottaget tacksamt.. // Johan |
||||
|
Det kan inte vara så att det står ET5 (fem)? Eller är jag helt fel ute?
_________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||||
|
Nej det kan inte stämma et5 skulle aldrig passa på e36/e46, lägre et än 20 går inte, et 15 fungerar om man kör med väldigt mkt camber innanför skärmkanterna. Mvh _________________ Daniel Carlsson |
||||
|
e46 har ganska hög Et.
Et 35 fram på 8,5x18" Et 40 bak på 10x18" Efter lite googlande+ATS hemsida
EDIT: kollade runt lite på tyska sidor. e46 med 8,5-9" fram och 10" bak har nästan samma et. skiljer på nån mm eller 2. _________________ Kristian Svendsen |
||||
|
Re:
Så kan man göra, tack!! // Johan |
||||
|
ATS
Tackar , det var ju synd , e39a, har en betydligt lägre et och jag vill helst inte köra med spacers. |
||||
![]() |
SÄLJES
Såld.
|
3003 besök totalt |