Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: GOPro HD Motorsports Hero Videokamera (helt ny)
1242 besök totalt
Reine
Östhammar
Här sen Sep 2004

Trådstartare

GOPro's HD Motorsports HERo är världens minsta kamera som filmar i full HD, samt tar 5 megapixel bilder. Kameran monteras enkelt på tex en hjälm, motorcykel, bil, flygplan, vattenskoter, båt eller en snöskoter. Kamerans snabbfäste gör det enkelt att byta position på kameran för att få högkvalitets video ifrån olika vinklar.

GOPro har jobbat hårt med att få till bra ljud även i besvärliga användningsområden såsom på en motorcykel, när du kör i 110km/h skall du kunna höra din motor och inte bara fartvinden.

Det ingår två monteringsplattor för tex hjälm samt tre för tex en bil samt en kraftig sugkopp som ger dig möjligehten att på enkelt sätt montera din GOPro.
Det ingår även ett laddbart batteri som låter dig spela in kontinuerligt i upp till 2,5 timmar på ett batteri samt upp till 9 timmar på ett 32GB minneskort (ingår ej).

Kameran:
Tar stillbilder i autoläge med 2/5/10/30 & 60 sekunders intervall.

Är stryktålig & vattentät ner till 60m och har även ett integrerat värme system för att se till att batteriet inte tar slut pga kyla. Perfekt vid vinteraktiviteter.

Erbjuder tre olika HD upplösningar, vilket ger dig tre filmlägen att fånga den bästa vinkeln för just din aktivitet:

1080p: 1920x1080 Äkta HD med en 127º vidvinkel, 30 bilder i sekunden, 16:9 widescreen.

960p: 1280x960 Ultra Wide & hög HD med en extrem 170º fisheye vinkel, 30 bilder i sekunden och 4:3 ratio.

720p: 1280x720 Ultra Wide HD med en 170º vidvinkel, både i 30 samt 60 bilder i sekunden, 16:9 widescreen.

Det ingår:
1 GOPro HD Motorsports HERo Kamera
1 Kraftig Sugkopp
1 Laddbart 1100 mAh Lithium-Ion Batteri
1 Kamerahus
2 Välvda självhäftande 3M fästplattor för tex hjälm samt 2st platta för plana ytor.
1 Trevägs justerbar arm
2 Snabbfästen som används tillsammans med de olika fästplattororna som ingår
1 USB-kabel
1 Komponentvideo (HDTV) kabel
1 Komponent + Audio ut kabel

Videoformat: mp4
Mikrofon: mono med automatic gain control
Ljudformat: 48 kHz
Mått mm: 42 x 60 x 30 (HxBxD)
Vikt 179g

Jag vill ha 2800:- för min helt oöppnade.
(säljs för 3190:- på Blocket)

Finns i Sthlm, men kan skickas.
PM eller mail zyber@linux.nu

Sthlm.
Här sen Mar 2005

You got mail...

Reine
Östhammar
Här sen Sep 2004

Trådstartare
Såld

Piteå
Här sen Mar 2009

Vad hände här då?? Jag trodde att det var jag som var köparen då du skulle höra av dig om du fått högre bud!?

/André

1242 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande