| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
däckstorlekar
|
1 besök senaste veckan (2340 totalt) |
|
däckstorlekar
jag skulle tycka att det skulle vara jättebra om det i r-däckslistan ovan skulle finnas en lista på i vilka storlekar varje sort fanns i... jag är i köpartagen nu och hoppar runt på en massa hemsidors tabeller.... annars kanonbra lista
typ "dimensioner" som man kan klicka på för att se lista ,så man inte förstör listan.. den är ju lättöverskådlig nu och bra nu. detta var bara en ide.. kanske redan finns nånstans här på rejsa utan att jag hittat eller sett den bara.. _________________ emil andreasson |
||||
|
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re:
En lista över E-märkta sorter/dimensioner som går att få tag på i Europa (gärna med lite källor för de knepigare) inför varje säsong vore mycket mer värdefull.
Men för det krävs det lite fackkunskap och tillgång till leverantörsdata (och ibland rykten).
Nån däckmoderator kanske som skulle kunna samla tillverkar/leverantörsinfo till R-däcklistan inför varje säsong? |
||||
|
Re:
Inte ens dom officiella importörerna har en blekaste om sånt här (med några få undantag) Dessutom är mkt av det som säljs i Sverige sidoimporterat pga ovan nämnda inkompetenta/ointresserade leverantörer. Säger bara "Good Luck" till den som känner sig manad
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
Re: däckstorlekar
Vilken dimension är du ute efter? Skicka mig ett pm så kanske jag kan hjälpa dig! Eller skicka ett mail på info@jkr-racing.se _________________ Jörgen Rydh Dodge Viper GTS Hardcore Edition |
||||
![]() |
Däck för banåka
däckstorlekar
|
1 besök senaste veckan (2340 totalt) |