| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Halvklar, rostfri, IMOLARÖD E30.
|
2683 besök totalt |
|
Detta tar emot men kanske är det enda rätta. Jag har ingen ekonomi att slutföra det jag en gång ville. Till rätt pris är allt till salu, som det så fint heter. ODS198 är regnr, BMW 320 i papprena. 100% rostfri (då menar jag det). Lackad i Imolaröd II efter konstens alla regler. Ingen garagelack eller något annat halvdant utan så seriöst gjort som det går. Renskrapad och lackad undertill i vit. En dörr är skadad men en olackad dörr medföljer med färg till den. Coilovers fram, Bilstein-dämpare runt om, tonade bakrutor, div. mätare, org bromsar med nya skivor osv. Finns mycket småsaker kvar att göra så det är karossen med div. delar runt om jag säljer, inget färdigt rullande chassi. Ingen motor eller låda, org bakvagn med skivor och obromsad diff. Bilen är rullande med styrning. Det finns mängder med bilder i min projekttråd här på forumet. De som är intresserade och förstår hur utbudet på liknande karosser/bilar samt värdet på den (kolla gärna upp vad en ordentlig hel-lack kostar tex), kan höra av sig. Har massor utav dagsfärska bilder på skicket med de små skavankerna som finns. Obeservera, endast seriösa. Priset är runt 25.000kr beroende på vad som ska medfölja. Byten intressant, alla förslag. 0735-367057. 14-02 alla veckodagar. Utan fälgar och drivlina som sagt + en skadad förardörr.
Mvh _________________ Mathias Pelkonen |
|
Passa på, den är otroligt pedantgjord.
Bara fortsätta bygga, allt det "tråkiga" har Pelko redan gjort. Jag hade köpt den om jag hade pengar
|
|
Fasen med, har letat efter ett sånt här objekt hur länge som helst då det passar mina planer perfekt att slippa laga rost
men när man äntligen hittar ett fint objekt så är man självklart arbetslös och utan pengar
Hoppas jag kan ha ett jobb tills iaf i slutet på Januari finns den kvar då så är jag hör jag av mig _________________ /Marcus Erlandsson |
![]() |
SÄLJES
|
2683 besök totalt |