| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Universal coilovers
|
4468 besök totalt |
|
Universal coilovers
Finns det någon i Sverige som säljer coilovers på mått istället för modellanpassat?? Inte alltid man kan använda sej av rena ersättningsgrejer när man bygger om. I detta fallet gäller det bakdämpare. Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
||
|
Re: Universal coilovers
Kolla på stötdämparverkstan.se Mvh _________________ Markus Rantala Audi S2 Coupé -94 |
||
|
Eller http://www.libell.nu/
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
|
|
||
|
Re:
Kan personligen rekommendera Stöddämpareverkstan, dock så rullar de tyvärr på deltid pga att Jonas far gått bort för ett tag sedan :-( _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Hör av dig till mig så kan jag fixa dämpare enligt dina önskemål i allt ifrån stål till titan. 1-2-3 eller 4-vägare. Med eller utan piggyback. Alla dämpare är uppgraderbara mått beställs efter dina önskemål.
Märket är ifrån Intrax. Mvh, Niklas 073-6635290 _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Universal coilovers
|
4468 besök totalt |