| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Blinkers fram samt ev baklampor E36 sedan
|
700 besök totalt |
|
Hej Letar efter främre blinkers (både sidoblinker och skärmblinker) orange till Bmw E36 Sedan 91-96 Ev intr. av baklampor med orange blinkers till samma bil. Endast delar i mycket bra skick av intresse! Har nya rökfärgade skärmblinkers att byta mot om nu någon vill ha det? PM, gärna med bild! /Calle _________________ Calle Olsson |
||||
|
Hej!
Jag har originalblinkers fram + sidoblinkers och baklyktor. Fick med det när jag köpte min m3:a. Är i mycket bra skick!! och ligger i originalkartonger. Pm:a mig hur mycket du vill betala för en riktigt bra uppsättning så får vi se om det är intressant att sälja dom. Mvh. Axel _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
|
Re:
Hej Axel om det är din nuvarande M3 så är det en Coupe 2dr och då passar delarna dessvärre inte på min sedan 4dr. /Calle _________________ Calle Olsson |
||||
|
Re:
Ajdå, det var synd
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
![]() |
SÄLJES
|
700 besök totalt |