| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
TURBOkitt 318 is e30 M42 Alutank med skum NY!
|
4081 besök totalt |
|
TURBOkitt 318 is e30 M42 Alutank med skum NY!
Turbokitt med t04e snurra som är nyrenoverad..endast gått ca 40 mil, grenrör, tillskottsinsprutning med givare och spridare. tändningssänkare, downpipe, tialkopia 38mm wastegate, tialkopia dump, tryckrör, Lambdamätare med lambdasond, ev ett avgassystem som jag använt...(endast rör)vid avhämtning, 3mm stålpackning (använd en gång men ska gå använda fler ggr sägs det) Stålomspunnen slang till oljan bolt on(ej på bild) Jag laddade ett bar (e85) och den gick riktigt fint..använde dock ett annat sprut. Men på en orginalmotor är väl ca 0.6-07 bar lagom om det ska hålla i längden. Detta pic 5 tillskottsprut har jag inte använt men har för mig det står en hel del om det på autopower.se så fråga mig inte hur man gör.. Laddet kommer ganska tidigt. Pris 6500...ev kan jag sälja utan insprut och det.
_________________ Jimmy Carlsson |
![]() |
SÄLJES
TURBOkitt 318 is e30 M42 Alutank med skum NY!
|
4081 besök totalt |
