Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1980 besök totalt |
Finns en rätt risig sån i Linköping. Ser mattsvart ut och lite 80 talsombyggd om jag inte sett fel, dock kör han med sin Ikon mot många andra......
Den ser ut att kränga nått fruktansvärt dock.. Pelle// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||
Vad kör du för bil Lennart? jag har sätt dig lite överallt på forumet, men kan inte komma på att jag sätt någon bil eller så i projektdelen.
MVH PELLE// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||
Jag åker Kia ceed Diesel för att åka så billigt som möjligt på mina resor till Ringen. ![]() Jag är för gammal för att hålla på att gasa på racerbanorna. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Köp den här och parkera bredvid Ceed:en vetja!
![]() http://www.blocket.se/vasterbotten/R _________________ Andreas Engström Honda Civic -12 Du borde cykla mer! |
||
Det räcker med att ha ägt en Renault R8 Gordini. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
A 310 heter denna. skärmbräddarna just denna hade hette b.la GT pack... detta är en modellen efter A110 och den fanns som 4 cylindrig och som denna med V6... en ball bil är det
![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
Ser ut lite som en blandning av deTomaso Pantera, Lotus Europa och Alfa GTV... kanske därför den väcker ett lätt habegär hos mig!!
(Jag som aldrig varit intresserad av franskt ( ![]() _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
Här finns det några mer bilder på A310.
![]() http://www.forum-auto.com/sport-auto _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Fanns aldrig som turbo ![]() _________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1980 besök totalt |