| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: En KEMPI Master TIG 1500 DC svets med tillbehör. 6000kr
|
3 besök senaste veckan (6137 totalt) |
|
Så nu har jag köpt en ny svets så jag säljer den för 6000kr utan tub. Tuben säljer jag löst till någon i Gbg.... Det är en Kempi som funkar perfekt. Den är liten och smidig så man kan lätt ta med sig den för att svetsa på andra ställen och så går den på 2fas 220V. Man får med en tub och en handtag för att kunna svetsa pinne. Sen så har jag lite tillbehör och en del rostfritt tillsatts medel och mycket för svartstål som följer med. Svårt att uppskatta pris på detta så ni får gärna ge mig ett rimligt bud. Får jag inte ett bud som jag känner mig nöjd med så behåller jag den som en extra svets. Den är ju liten och smidig att ta med sig om man skall göra andra jobb..
Pris: 6000kr utan flaskan Skriv, PMa eller ring/sms på 0707-300215 // Mattias
_________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||
|
Vad menar du med 2fas 220? 2 faser är 400v! men jag antar att du menar att den går att plugga till ett vanligt eluttag.
Jag är på jakt efter en tig-svets men jag har inte så stor koll på beggmarknadspriser ännu, skulle du kunna hjälpa till med ett riktpris. _________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||
|
Ja precis vad jag menar att man pluggar in den i ett vanligt uttag...
Du har PM... _________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||
|
_________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||
|
||
|
Så nu har jag köpt en ny svets så jag säljer den för 6000kr utan tub.
Tuben säljer jag löst till någon i Gbg.... _________________ Mattias Bågenholm -Göteborg- Medlemsansvarig och kassör i Hondaklubben. www.Hondaklubben.com |
||
|
Re:
å vad vill du ha för den med tub till en i gbg då? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
![]() |
SÄLJES
|
3 besök senaste veckan (6137 totalt) |