Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Fjädrar till M3 e30
680 besök totalt
jonaslarsson
Falkenberg
Här sen Mar 2003

Trådstartare
Fjädrar till m3 e30

hej jag har en liten fråga angående fjädrar till m3 e30. min bror har köpt nya koni dämpare och vet inte vad han skall köpa för fjädrar tacksam för tips. h&r eller eibach? eller har ni något annat förslag?

Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003

Re: Fjädrar till m3 e30

jonaslarsson skrev:
hej jag har en liten fråga angående fjädrar till m3 e30. min bror har köpt nya koni dämpare och vet inte vad han skall köpa för fjädrar tacksam för tips. h&r eller eibach? eller har ni något annat förslag?

Jag kan rekommendera progressiva JSS från örebro stötdämpar & fjäderservice om du ska köra med gatdäck. Med R-däck så är BMW Motorsports regnkit klockren men utan inställningsmöjligheter. Om några månader kan jag svar på om Ground Controls coiloverkit med Eibach fjädrar är bra.

Falkenberg
Här sen Mar 2003

Trådstartare
BMW Motorsports regnkit kan man köpa dom fjädrarna lösa och till vilket pris? dämpare har han ju redan och var får man tag på eibach fjädrar?

Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

jonaslarsson skrev:
BMW Motorsports regnkit kan man köpa dom fjädrarna lösa och till vilket pris? dämpare har han ju redan och var får man tag på eibach fjädrar?

Du köper fjädrarna på BMW. Jag köpte ju hela kittet men jag kan tippa på att det blir 6-7000 bara för fjädrarna. Lite dyrt kanske... Det är Eibachfjädrar om nån undrar.

Fjädrar till M3 e30
680 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande