Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1941 besök totalt |
Som rubriken säger. Peter Sundfeldt och Motorjournalen var på plats för att dokumentera detta rekordförsök. De har bjudit på materialet. Just nu finns bara kamera i kupén men framåtkamera kommer vad det lider =)
http://www.youtube.com/watch?v=xprFB Btw, kan man lägga in en youtuberuta direkt i inlägget? _________________ Alx Danielsson |
||
Trevligt med lite prat, det brukar lysa igenom när det frestar på
![]() Var det en av Peters hjälmar förresten? |
||
Japp, dels var micken paj i Alx's hjälm, dels ville de att bara Peters hjälm skulle synas vid filmningen, för att inte röra till det. Sveriges svar på the Stig?! ![]() _________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||
Tanken är väl varvrekord med gatgodkänd bil med gatgodkända däck... Hade vi blandat in slicks så hade det gått liiite fortare... Men fort gick det så det räckte ändå! ![]() Sedan, så visst, termen varvrekord kan ju alltid diskuteras, FIA lär ju knappast inte godkända tiden efter som den inte är satt på officiell tävling, tror dock att de flesta förstår vad som menas... ![]() _________________ Rɑnɑld MɑcLeɑn ------------------ Speed costs money, how fast you wanna go? |
||
![]() Tror knappast STCC eller Carrera Cup kommer i närheten på E-märkt (kanske inte F1an heller). |
||
okok...inofficiellt snabbaste varv kört på Mantorp med gatbil i trafik på gatdäck! =)
Instämmer i allt McRae säger. Sen tror jag du Arne tänker på banrekord, det snabbaste varvet kört på banan? Varvrekord är i min värd satt för respektive katergori...men jag kan ju vara ute och cykla. _________________ Alx Danielsson |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1941 besök totalt |