Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
665 besök totalt |
Har någon bra foton från de olika räserbanorna?
I banguiden så har jag stoppat in foton lite slumpmässigt vad jag haft på hårddisken. Vad som vore kanon vore foton som visar varje banas särskilda karaktär och ev. egenartade partier. Har du något sådant foto så vore det ju kanon om jag kunde få lägga upp dem här ![]() _________________ ![]() |
||
Vilken typ av bilder är du ute efter? Tänkte att om du tex vill ha bilder innan varje kurva... så är det ju bara att dom som kan tar med sig en kamera och fotar vid nästa besök. Kanske skulle vara bra att ha bilder i spårvalsbeskrivningen?
Familjekörningar är ju ett bra tillfälle att ta med sig en fotograf ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
De bilder som finns på www.bmwsc.com i fotoalbumet och är inskickade av mig är bara att ta!
Jag ser att de är beskurna, inte slimmade/förminskade så om du vill ha originalen (som alltså visar mycket mer) är det bara att PM:a! _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Det tänkte jag försöka få ihop under säsongen i år :-) Hjälp mottages tacksamt! Men nu var jag bara ute efter några foton som visar varje banas karaktär. _________________ ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
665 besök totalt |