| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: diverse BMW E30-delar
|
1084 besök totalt |
|
Min BMW 318is (2-dörrars, -90) gnuggades mot en Saab 9-5 förra måndagen och behöver nu lite omvårdnad och nya delar: IS-läpp passagerardörr höger framskärm dimstrålkastare, höger undre bärarm, höger fram stötfångare fram, både den inre och skalet samt antagligen höger fäste spoilerplåten fram (utan AC) plåten mellan grill och stötfångare höger fjäderben fram, 51 mm (skick på hjullager, nav, fjäder ointressant, det är röret som har blivit krökt) 15" BBS kryssekerfälg (även set om 4 eller hellre 5 kan va intressant) servostyrväxel E36 bensinpump Plåtdelarna ska va utan rost och (helst) i diamantsvart. Gärna i jönköpings- eller göteborgstrakten. PMa om du har nåt!
_________________ Klas Eriksson Alfa Romeo 75 2.5 -87, BMW 318is -90, BMW 318i(s) Touring -93 mm |
||
|
Jag har en framskärm som har lite rost i nere under blinkersen men går troligast att slippa bort och behandla innan ny lack (är laxsilver). 400 kr vill jag ha för den och den finns i Stockholm, PM om de finns intresse.
_________________ Jesper Henriksson |
||
|
Re:
Njae, det är lite långt att åka och inte värt att skicka när den är i fel färg och med rost (om än lite). En helt ny kostar under 700:- på koed (iofs inte original). _________________ Klas Eriksson Alfa Romeo 75 2.5 -87, BMW 318is -90, BMW 318i(s) Touring -93 mm |
||
|
Hejsan!
Jag har en uppsättning BBS kryssekerfälgar (7x15", ET24) med sommardäck som jag inte behöver. Likaså en högerskärm i bra skick, men tyvärr delfingrå. Allt finns i Torslanda. Mvh Johan 070-655 84 42
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 BMW 550i Touring E61 Haase DD2 kart NS: 45 varv |
||
![]() |
SÄLJES
|
1084 besök totalt |