Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 17291 besök totalt |
Re:
Att man missade dem... ska slänga på lite dekaler så får jag 30-40 hk extra. ![]() _________________ Patric Briby Civic-Type R |
||
Ny säsong med Punton startar nu!
Hade motorproblem efter sista träffen på Sviestad, efter lång felsökning med bl.a byte av vevaxelgivare och allmänt mek hittade jag av ren slump felet.... en tändhatt som inte satt riktigt intryckt ![]() Nåväl, efter att ha satt dit den gick bilen betydligt bättre ![]() Har fälgar + lösa r-däck som ska krängas på när tid finns. Sen blir det köra av. Det lutar dessutom åt en tripp till Ringen denna sommar ![]() _________________ Patric Briby Civic-Type R |
||
|
||
Bilen är såld sen ett tag tillbaks, men nu ikväll när jag satt hemma och hade jobbjour kollade jag igenom lite material från Ringen-resan sommaren 2009. Många kort blev det, men också lite film, bl.a en från mitt varv på Nürburgrings GP-strecke!
Det var varmt och blev många start- och stop, vilket gjorde att bilen surade ihop lite, passande nog när jag skulle åka ut på banan, därför går det långsamt i början. Vid 1:40 kommer motorn igång och man kan börja köra på riktigt ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=OKNVt Kul att se på i efterhand, just då var det inte så kul med tanke på att man betalade 30 euro för 20 min och fick köra 3 min... ![]() _________________ Patric Briby Civic-Type R |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 17291 besök totalt |