| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: M3 e30 sidokjolar och c-stolpes(ram)
|
1190 besök totalt |
|
K: m3 e30 sidokjolar och c-stolpes(ram)
hej, är mycket intresserad utav att köpa orginal m3 e30 sidokjolar och även den ramen runt c-stolpen/bakrutan till e30 m3 i plåt! hör gärna av er ifall ni har eller vet nån som har ? mycket tacksam för svar mail: timmi.89@hotmail.com eller skicka PM. _________________ Timmi Nilsson bmw 320/m3 -90 volvo 940 TDIC -94 Plymouth roadrunner -70 |
||||||
|
C-stolpen kan du köpa på BMW. Tror dom finns fortfarande och få tag på nämligen, men den kostar nog inte gratis =]
|
||||||
|
Re:
nä tyvärr dom har slutat tillverka den nu:( kunde köpa skärmar och så men inte den! _________________ Timmi Nilsson bmw 320/m3 -90 volvo 940 TDIC -94 Plymouth roadrunner -70 |
||||||
|
Re:
Jag har samma problem!
_________________ Niclas Ågren |
||||||
|
skumt.
Jag hjälper en polare att bygga m3e30 och han hade c-stolpen i plåt. Ska höra med honom var han köpte den. Återkommer med svar! |
||||||
|
Re:
han som jobbar på bmw som jag köpte allt de andra av hade gjort lite förfrågningar om de men de verkade mycket dåligt av de tyvärr! nån som har nån andra förlag vad man kan hitta de? _________________ Timmi Nilsson bmw 320/m3 -90 volvo 940 TDIC -94 Plymouth roadrunner -70 |
||||||
|
Re:
hur ska du lösa de? _________________ Timmi Nilsson bmw 320/m3 -90 volvo 940 TDIC -94 Plymouth roadrunner -70 |
||||||
![]() |
SÄLJES
K: M3 e30 sidokjolar och c-stolpes(ram)
|
1190 besök totalt |