Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Superstage listan
1267 besök totalt
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004

Trådstartare
Superstage listan

Satt idag och kollade igenom Superstage listan och insåg att det fattas ett antal tider som jag tidigare skrivit i. Finns det någon regel att man endast får ha en tid med i listan?

Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Mina gamla tider rök också när jag uppdaterade.

Med tanke på en diskussion i en annan tråd om förbättringar och uppläggning av varvtider vore det kul med en uppdatering där man kan lägga in fler tider, och fler banor

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re: Superstage listan

gzon skrev:
Satt idag och kollade igenom Superstage listan och insåg att det fattas ett antal tider som jag tidigare skrivit i. Finns det någon regel att man endast får ha en tid med i listan?

En tid per konto som det är nu. Jag bör lägga till datum man kört och att man kan ha flera!

Katrineholm
Här sen Aug 2004

Trådstartare

Magnus Thomé skrev:
gzon skrev:

En tid per konto som det är nu. Jag bör lägga till datum man kört och att man kan ha flera!

Är den förändingen planerad?

Har man inte kunnat haft flera tider tidigare? Vissa har fler tider upplagda även idag.

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

gzon skrev:
Magnus Thomé skrev:
gzon skrev:

Är den förändingen planerad?

Har man inte kunnat haft flera tider tidigare? Vissa har fler tider upplagda även idag.

Då har de lagt upp det med olika konton, inte så snyggt kanske.

Superstage listan
1267 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande