Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7619 besök totalt |
Re:
Tanken är att den ska få gå så mycket det bara är möjligt på banträffarna. Bilen har nr 971 tror jag. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Re: Lite lustigt ....
Jag jobbar på Berga ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Nu är Coopern preppad inför is körning, tyvärr hittade vi ingen is som var öppen idag men vi fick improvisera lite. Ville prova isdäcken och se om att funkar som det var tänkt, man har inte roligare än man gör sig.... Vi körde på en liten damm och det var riktigt underhållande. Hoppas nu tt kylan håller i sig även i skåne en tid till.
![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Re:
Visst vill jag ha en STI men det känns samtidigt som jag har gjort mitt i en sådan. Jag har kommit på att jag inte är någon fena på att hantera en framhjulsdriven bil, därför hamnade isdäcken på den. Förhoppningsvis lär man sig något ![]() Du måste ju lägga till BMW i din signatur ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
Re:
Jag köpte en ny filmkamera för att få bättre kvalitet men den fixar inte vibrationerna så man blir lagom tokig i huvet av att kika på filmen. Ska göra ett nytt försök med min gamla kamera till helgen. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7619 besök totalt |