Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4104 besök totalt |
K: Porsche 996 GT3CS MK2/GT3RS KÖPT o KLART!
Hej ![]() Jag är köpare på rätt 996 GT3 CS MK2 eller 996 GT3 RS under förutsättning att: .........du har ett pris som är lägre än de bilar som redan annonseras på nätet....... ![]() .........din bil ej har varit krockad. Du skall inte höra av dig om: .........du inte äger en bil, men vill tipsa mig om en........ ![]() .........du äger en bil och hoppas att jag skall köpa den för de priserna som figurerar på nätet, villket bara kostar din o min tid...... ![]() Så du som har en, och verkligen vill sälja nu, är hjärtligt välkommen att höra av dig......och om allt känns rätt.....får du cash at once!!! _________________ Peter Larsen |
Jag ber också om ursäkt. Om någon som är sugen på på att sälja sin 996, eller ännu hellre 997 GT3, och misslyckas med någon av ovanstående köpare är jag intresserad.
Lätt krockad eller lagad på ett korrekt sätt är inga problem bara priset är lägre än ovan. Jag nås på 08 - 56 25 58 55. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
![]() ![]() Så har du något att erbjuda som passar in på mina önskemål, är du mycket välkommen att höra av dig ![]() _________________ Peter Larsen |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4104 besök totalt |