| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Instrumentpanel racing
|
1229 besök totalt |
|
Instrumentpanel racing
Söker ett antingen löst instrumenthus som bara sitter framför föraren eller en hel panel i glasfiber eller kolfiber. RP glasfiber har tydligen en panel till BMW e30 nu i glasfiber men vet inte finish eller hur lätt den är. Har ni några tips om var man kan köpa detta? _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
|
Hittade faktiskt en på blocket: http://www.blocket.se/vastmanland/Instrumentpanel_25522279.htm?ca=2&w=3
_________________ Mattias Holmgren |
||||
|
Re:
det låter lovande. Hittar ingen bild på google som jag tycker verkar rätt. Det på blocket såg bra ut, ska maila och få mått, ser ut att vara lite för kort gentemot rutan, skulle vilja haft ett som bygger lite längre. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
|
Re:
Han har väl hängt här på rejsa tidigare. Säg att du kommer här ifrån och be om "sista pris kompis"
|
||||
|
Re:
Nä det är en annan Johan Dahl, från Arboga och kör rallycross. Däremot kan ni hälsa från mig
Den Johan Dahl ni tänker på kommer från Värnamo. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Re:
Alla känner mig, men jag känner inte en j-l...
|
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Instrumentpanel racing
|
1229 besök totalt |