| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2st Playseats + 1st Logitech G25
|
5465 besök totalt |
|
Säljer 2st knappt använda Playseats. Den första är en Petter Solberg Edition med Alcantaraklädsel.
Den andra är en i svart vinyl.
Sen 1st Logitech G25-kitt. Länk till tillverkaren; http://www.playseat.com/shop/index.p Nypris Playseats 4.995:- + växelhållare till G25 495:- Pris Solberg Edition: 2.000:- Pris svart vinyl inkl. växelhållare: 2.500:- Nypris G25 2.995:- Pris: 1.500:- _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||
|
Re: S: 2st Playseats + 1st Logitech G25
Finns det några busschaufförsspel nu för tiden, eller varför står ratten som den gör?
|
||||
|
Re: S: 2st Playseats + 1st Logitech G25
Jag ska ju vänja mig att köra en stor-M3'a och ingen Speedster så rattlutningen är väl ganska realistisk?
_________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||
|
Den i svart vinyl är såld.
(endast stolen)
Tydligen är anledningen till försäljningen är (enligt rykten) att Stephan ska ta upp sin karriär som sångare, därav den pastellfärgade mikrofonen i bakgrunden.
Lycka till i IDOL!
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
|
Re:
Ditt svin ;D Tack för en trevlig affär och pratstund! _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||
|
Hej Stephan,
Jag skickade ett PM i går. Har du något svar på min fråga? Hälsningar Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 En helt ovanlig 944 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
![]() |
SÄLJES
|
5465 besök totalt |