Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4429 besök totalt |
50 km/h enligt skyltarna.
http://web.ukonline.co.uk/pikeynet/0 _________________ Anders Dauner |
||||
![]() *men jag tror jag åker hem efter måndagen iaf...om du sen vill vara kvar över vintern är det helt ok för mig* ![]() |
||||
Det var som f-n! ![]() De har jag aldrig sett? Bryr ni er andra om det? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Nu är jag inte riktigt säker på att jag förstår Hr. Lidström? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Spela inte oförstående här va! ![]() För mig infaller en vinter mellan dessa datum iaf... ![]() |
||||
jag gjorde det på mina 2 första varv , men sen upptäckte jag att ingen annan gjorde det , så nej jag kan inte säga att jag bryr mig om dessa |
||||
Har aldrig sett den tidigare. ![]() _________________ ![]() Jan Nagy |
||||
Varfor har de begränsning just där? Borde det inte gå relativt långsamt där? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
Framförallt för att det finns en av och påfart där. Sen går det en bra bit över hundra där om man står på lite. |
||||
och jag som gärna brukar anklaga andra för att ha tunnelseende på banan... ![]() ![]() Denna skylt har helt gått mig förbi! Hastighetsbegränsning på Ringen... Vad ska dom hitta på härnäst... ![]() Ps. För er som vill jämföra årets tider med förra årets så finns sidan kvar på länken: http://nuerburgring.de/eng/angebote/ _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||
Placeringen av skylten är ju optimal.
Man bromsar allt vad som går på relativt hoppigt underlag, för att sedan ta en vidrig vänster på trean i utförslut med en mur till höger som ständigt letar efter en partner för en kortare relation. Vem tittar efter skyltar o sånt då????? Inte jag iaf. Har fullt upp med tempmätaren. ![]() _________________ ![]() Jan Nagy |
||||
Det är ju nerförsbacke ända från Kallenhard och fram till Breidscheid, så det går att köra relativt fort med vad som helst. Appropå Amazon, så var det en svensk kille som totalvann Scuderiakursens uppkörning i början på 1970-talet med en sådan! ![]() ![]() Jag träffade honom när han var på Scuderiakurs med sin son. Sonen gick kursen med en Ford Sierra vill jag minnas och fadern var beifahrer. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 4429 besök totalt |