Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2970 besök totalt |
Min mailadress är makinen@chello.se . _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
[b]På förekommen anledning![/b]
Jepp, långa blir dem. Men de fick mig att inse en sak: Vi är nog alldeles för ödmjuka här på rejsa.nu? För när jag hade låst två sidor av den där +9 sidor långa tråden hade jag sett tre personer som erbjudit sig att ställa upp som förare. ![]() ![]() ![]() Med anleding av det vill jag nu förekomma genom att, vänligt men bestämt, säga: Tyvärr Johan, jag kan inte ställa upp och hjälpa till med körningen. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Den är i alu och man sparar 8 kg med en kolfiberhuv vägande 2,5 kg. Huven har högst SEK/sänkt vikt kg av alla viktbesparingar som vi funderat på. Men för att komma en bit under 1200 kg är den nödvändig. |
||||||
Har du inte kollat med Ravila (för det är väl samma kaross i grunden?) dom har ju gjort alla sina karossgrejer själva i Glasfiber...... inte riktigt lika lätt som kolfiber men till ett helt annat pris... om du inte har nr till dom så kan du får det av mig när du kommer hit. |
||||||
Huven är inte samma på vanlig E46 Coupé och M3 pga att M3 behöver en bula på huven, den finns mao inte (enbart) där för syns skull. Värt att kolla upp ändå, tar nummret av dig sen. |
||||||
|
||||||
Åhå..... jaja, jag är ju bara arrangör och är glad när man ser skillnad på en BMW och en snaab ![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2970 besök totalt |