Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (13828 totalt) |
Nu har det äntligen börjat våras igen efter alldeles för lång väntan..
![]() Då flera av sponsorerna valde att sponsra andra bilar vart det genast grus i maskin... Dock har jag rest mig nu och är på ge mer än någonsin _________________ MVH Thobias Sahlin |
||||
Riktigt läckert Tobbe! Nu fick jag ännu en anledning att åka upp till Katrineholm i vinter...
![]() Kämpa på, den kommer bli så snygg om jag känner dig rätt! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
bilder? ![]() ![]() ![]() lycka till med bygget, kul att nån genomför det saab aldrig gjorde _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
Jo det är sant bilder är alltid roligt... Dock är det som alltid.. man är så inne i skruvandet så man missar bilderna... Dock kan du nog se lite bilder på http://www.garaget.org/?car=3573 _________________ MVH Thobias Sahlin |
||||
SAAB racing
Är det inte Abbot racing i England som har rejsat mest med mordernare SAABAR. Dom borde kunna ge lite tips. Kolla här: http://www.abbottracing.com Mvh _________________ Snabb fyrkrafs på gång Per Erik Rundqvist |
||||
Hej på dig Tobbe din gamle skojare!
![]() Roligt projekt, men det stod på den andra sidan att det skulle bli en turbomotor istället, eller? Hur som helst så ser det bra ut, se ut att få med kameran nästa gång och fota lite. /Robbie _________________ Robbie Kerr |
||||
Re:
jo det är sant.. Men nu har den stått i ett hörn och skämts en VÄLDIGT lång tid .... Det ända som är positivt är att jag har fått en grym nytändning och kan medla att bilen startas upp i veckan efter flera års dvala... Dock har det skett en del förändringar,, har gått i från min dröm om en sug motor och stoppat i en turbo snurra.. Premiär blir på Katrineholms motorklubb's is km,,, _________________ MVH Thobias Sahlin |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (13828 totalt) |