| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Gasflaska till MAG svetsning, runt 5 L
|
1318 besök totalt |
|
Skulle va på tiden med en gasflaska till svetsen gärna med tryckklocka, är dyrt med engångstuber har man fått erfara. Har inte så stor koll på hur det fungerar med köpandet av dessa men är det någon som sitter på en över så hör av er! Någon som har tips på hur man ska få tag på en så är det bara dela med er
Jag finns i Stockholm och kan nås på 0734042137 om inte PM duger Mvh Jesper
_________________ Jesper Henriksson |
||||||
|
Kolsyra
Ett tips: kolla efter en gammal kolsyresläckare (med skruvkran) plocka isär och ta bort stigar röret. sen är det bara att åka o fylla den hos någon som håller på med brandsläckare, brukar kosta allt mellan en bullpåse till 200kr. Sen är det bara att skaffa en gasklocka till om du har svårt att hitta en flaska så PMa mig, kan kolla om jag kan fixa flera... kostar 800-1500kr fyllda o klar beroende på storlek (tror de minsta väger 6kg och de största 200kg) _________________ Janne Nymark |
||||||
|
Re: Kolsyra
oj här var det action! Det uppskattas!
Låter väll lite farligt och börja pilla på sådana saker när det är tryck inblandat? En annan håller ju på och skita på sig bara man skruvar in en flaska till svetsen och det pyser ut lite
Hoppas på att fixa en ordentlig flaska först o främst, finns pengar för det som de ser ut nu!
Jag har hört att dem brukar va dyra där? Närmare 3000 riksdaler för att köpa lös en jäkel? Du kan väll berätta vad du fick ge, kan skicka PM om du inte vill ta det här!
Det låter ju fantastiskt till det priset! Nästan så man kunde be dig spana efter en sådan om du är där och skicka upp den hit (om man får skicka sånt gods)? Kan tänkas ge några kronor för besväret isådanafall... Men först ska jag försöka kolla upp dem andra tipsen jag fått! Tack till er
_________________ Jesper Henriksson |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1318 besök totalt |