Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1193 besök totalt |
Väderfråga!
Kollar på kalender och ser att det är frikostigt med tider 1-6 April ![]() Är det lite för tidigt med tanke på vädret? Kollar även på sista April helgen, brukar vara mycket folk då har jag för mig?! Behäver lite "proffs" hjälp med dessa två funderingar ![]() |
||||||
Re: Väderfråga!
Svårt att säga. Borde inte vara något problem ett normalt år, men enligt Friedhelm (Haus Pit-lane) så är det idag 80 cm snö i Nurburg... _________________ Mats Ericsson M3 CSL (parkerad i Adenååå) |
||||||
Å fan! Undrar vad BTG rekordet på snöskoter ligger på... |
||||||
Valborgshelgen är det tävlingar på Ringen vet jag. ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
Jag såg att det var något som heter AvD raceweekend 30-04-2010 until 02-05-2010 Venue: Nürburgring Konstigt att det står att det är öppet för turistkörning heldagar under helgen? Det kanske inte går att lita på kalendern så här tidigt? |
||||||
Ja, men det vore ju en fröjd och köra race medans det är gatåkning... ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1193 besök totalt |