| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Pulverlackering av fälgar och tillbehör
|
2 besök senaste veckan (11833 totalt) |
|
S: Pulverlackering av fälgar och tillbehör
Pulverlackar dina fälgar och andra delar som t.ex. bakvagn, framvagns detaljer m.m Pris ex. 4st fälgar 1500kr lite beroende på skick. Pm el skriv i tråden vid frågor |
||||||
|
Re:
Möjlighet finns, blir dock en liten extra kostnad. Är fälgarna i nyskickt så ja. |
||||||
|
Re:
Det beror på skickt på fälgarna, brukar ingå men är fälgarna i dåligt skickt så kan de kosta exrta om det är mycket jobb. |
||||||
|
Re:
oj nu blev jag sugen, jag har ju tänkt att lacka om mina innan sommaren kommer Dom är i väldigt bra skick men i "fel" färg...
Du är inte sugen på att ta med dig fyra fälgar till från Göteborg Jerker
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||||||
|
Re:
Ska kolla exakta mått men bakvagnsbryggor är inga problem. |
||||||
|
Re:
Hej Har jag bara plockat ut min större bil när jag åker är det inga problem.Just nu har vi en Vinter Pegga 107 och åker
Jag återkommer _________________ Jerker Garpengren Megane Trophy R mk4 |
||||||
|
Hej, jag har ett par av dessa fälgar http://felgenkatalog.auto-treff.com/
_________________ Oscar olander - Sthlm BMW 335i Touring |
||||||
|
Re:
originalfärgen blir nog svårt. Kör dom svarta och åk bana på dom ist;) |
||||||
|
Hur funkar det på magnesium fälgar ? Har lackat mina 2 ggr med vanlig bilfärg
håller ca 6 månader sen ser det ut som om det kryper ormar under lacken. Har 4 st Speedline centrumbult 9x18. pris ? lämnar dom blästrade lackas vita om du tror det funkar. Mfg U Wiking _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||||
|
Re:
Jag har ska snart prova och lacka min första omgång, kan återkomma med hur det går. _________________ Lars Gustavsson |
||||||
|
Re:
Får återkomma med resultat när lars har provat på sin fälgar. |
||||||
|
Re:
vad jag vet blir det samma sak med pulverlack, då materialet "andas" en bekants pulverlackade magnesiumfälgar är såna iaf. Bild: http://www1.garaget.org/gallery/arch _________________ A l e x l i n d a h l |
||||||
|
Re:
Ursäkta OT, det finns en loctiteprodukt att pensla på insidan av fälgen så luften inte kryper ut den vägen. _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||
|
1500:- ink borttagning av gammal pulverlack säger du!?
Jag har måånga halvsolkiga fälgar som jag tänkt göra i ordning.. Inga jätte stora.. 14-17" Minst en 5-6 uppsättningar är aktuella men har nog iallfall ett 40tal fälgar kanske om det blir super najs price!
Får man mängdrabat!!?
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Re:
om du skall åka dit med fälgar så får du ett par från mig också.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
|
Re:
Nu börjar det bli många fälgar från Göteborg, jag vill också vara med
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
||||||
|
Re:
Täckt släp? _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
![]() |